Thursday, January 9, 2014

72 Στον παλμο της Αγαπης

Στο βλεμα σου ειδα την αγαπη
στα ματια σου βαθια
κρυβονταν ο ποθος
σαν καζανι που κοχλαζει
ξεχειλιζοντας απ'τα χειλη σου
ο ερωτας
Το προσωπο σου λαμπερο
σαν μαγνητης που τραβαει
το σιδερο και η φωτια το λιωνει
Τα ποδια μου καρφοθηκαν στη γη
ανικανα να κουνηθουν
εμεινα ασαλευτη να σε κοιταζω
γοητευμενη να σε θαυμαζω
Γυρισα την πλατη μου να φυγω
κατι με τραβαει προς τα πισω
η ελξη ειναι δυνατη,ανικητη
γλυκια ανατριχιλα στο κορμι
Τωρα ζω και αναπνεω
μονον για σενα
κι εχω πολλα να δωσω
αισθηματα πλυμηρισμενα
στα ματια μου τα δακρυσμενα
στο σωμα σου να νιωθεις
τα χειλη μου σου λενε σ'αγαπω
και τρεμουν
η συγκινηση μεγαλη
η αγαπη ειναι ζαλη ναι
ζαλη μαγικη
Την ζωη μου εσυ κρατας
μεσ'τα δυο σου χερια
ξεπεταγοντας απ'τα στηθη μου
χιλια αισθηματα κρυμενα
θελουν καπου να κρυφτουν
μια γλυκια ψυχη να βρουν
και για παντα να φυλακηστουν
Γεωργια Καρακατσανη 7/1/2014

No comments:

Post a Comment