Sunday, October 27, 2013

Αγαπη

Την αγαπη που σου εδωσα
δεν την ειχες φανταστει
τα ονειρα μου ζυμωσα
για να χεις να τραφεις
Ελπιδα σου εδωσα
για να ελευθαιρωθεις
τα βασανα σου εθαψα
στα εγκατα της γης
τα χειλη μου σου γλυκαναν
καθε πικρο καημο
Αγαπη μου εγω μαζι σου
θα ξαναγεννηθω.
Φωναζω ξεφρενα στους δρομους
ποσο σ"αγαπω
κι οταν τ'ακους αυτο
στο λεει η καρδια μου
και η λατρεια που σου εχω
την βλεπεις στην ματια μου
Αγαπη μου μοναδικη
σκλαβα σου εχω γινει
οχι πως μ'εκανες εσυ
εμαθα να σ"αγαπω
κι οτι θελει ας γινει
δινω τροφη στους ποιητες
και γραφουνε για μας
μας χιλιοτραγουδησανε
και τωρα και απο χτες
καθαρισα του διαδρομους του μυαλου
για να κυκλοφωρεις ελευθαιρος
και ακομα κι αλλα μπορω για σενα
να κανω κι ας μην θες
γιατι σ'αγαπω

Γεωργια Καρακατσανη 22/7/2008

No comments:

Post a Comment