Thursday, December 19, 2013

9 Δεν λειτουργω

Δεν λειτουργω η ζωη μου πεφτει στο κενο
δεν λειτουργω σκοτινο το δωματιο
οι τιχοι αποροφησαν την μαυρη σιωπη
κοιταω γυρω,μαυρο το χαος κατω απ'τα ποδια μου
θελω να βγω εξω να ανασανω,πνιγομαι
μα δεν λειτουργω
κατι με παταει με πιαιζει,να μην σηκοθω
δεν λειτουργω,η σκεψη,παγωμενη εικονα,
σε ενα σημειο,η πλατη γυρισμενη προς τα εδω
δεν λειτουργω,η ζωη μου τελειωνει
δεν εισαι εδω,η καρδια μου ματωνει
εκει βουταω το φτερο,και σου γραφω
στους γκριζους τιχους,ποσο σ'αγαπησα
δεν στο λεω με ηχους,μετρω τους κτυπους της καρδιας
αραιωνουν σιγα,σιγα,
δεν λειτουργω,ειμαι εδω με σωμα νεκρο
ποσο ελαφρο,σαν το φτερο της σφραγιδας μου
αρχισε η διαδρομη,Χμ! σαν να ακουω μουσικη
ανεβαινω ψηλα,χανεται σιγα,σιγα,ξεμακραινει
βαζω σημαδια να γυρισω ποσα συνεφα περνω
ποσα αστερια τα μετρω,μην χαθω
θα'ρθω να σε ξαναδω να σου πω μονον σ'αγαπω
ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ  18/12/2013

No comments:

Post a Comment